Testovací pravidla

Diskuze nad pravidly, tvorba nových doplňků a vlastních pravidel

Moderátor: Dexxi

Re: Testovací pravidla

Příspěvekod Lukke » úte 22. led 2019 8:14:07

V podstatě to znamená, ze jednou za kolo hodis v rozmezí 1-10 - povede se kouzlo nebo paradeploy nebo sjednocení zase na druhou stranu tím například můžeš hodit první hod s více zivotovym modelem na plamenomet. Můžeš si to schovat na hod na odcekani ....
Uživatelský avatar
Lukke
Necromagus
Necromagus
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř 03. zář 2008 14:58:24
Bydliště: Budapest
Hraji: Dark Legion

Re: Testovací pravidla

Příspěvekod Landreth » úte 22. led 2019 18:34:54

V zásadě jo. Nějaký výrazný game changer by to snad být neměl a odbyte se tím frustrace z něčeho, na co spoléháš, ale totálně to selže. Takhle to selže jen napůl.
Možná to je totální hovadina, ale vím moc dobře, jaké to je hrát, když máš výraznou většinu hodů nad 10, to pak ta hra spíš nasírá. A naopak, vyhrát hru proti někomu, kdo takhle háže, mě taky úplně nenaplňuje...
Uživatelský avatar
Landreth
Sacristian
Sacristian
 
Příspěvky: 324
Registrován: úte 29. bře 2016 15:51:49
Bydliště: Brno, Frýdek-Místek
Hraji: Imperial/Demnogonis/zas Imperial/Cartel?

Re: Testovací pravidla

Příspěvekod Dexxi » pon 28. led 2019 8:54:48

Myslím, že řešíš úplně zbytečné věci. Prostě je to hra s kostkami, někdy to padne a někdy ne....
Triple Canopy Praha :-)
Jakub Krejza
areanikita.cz
tel.: 604 131 333
dexxi86er@gmail.com
triple.canopy.praha@gmail.com

,,still shot, be save,,
Dexxi
Reaper of souls
Reaper of souls
 
Příspěvky: 1443
Registrován: čtv 28. srp 2008 21:44:05
Bydliště: Praha 10, Zahradní město [Capitol], kontaktní údaje v podpisu
Hraji: Capitol - ortodoxně dle U.S.Army/Navy :)

Re: Testovací pravidla

Příspěvekod Briza » stř 30. led 2019 17:54:00

Landreth píše:V zásadě jo. Nějaký výrazný game changer by to snad být neměl a odbyte se tím frustrace z něčeho, na co spoléháš, ale totálně to selže. Takhle to selže jen napůl.
Možná to je totální hovadina, ale vím moc dobře, jaké to je hrát, když máš výraznou většinu hodů nad 10, to pak ta hra spíš nasírá. A naopak, vyhrát hru proti někomu, kdo takhle háže, mě taky úplně nenaplňuje...


No myslím že by to byl obrovskej game changer. Strašně bys zvýhodnil věci s jedním zásadním hodem.
Paragán s plamenometem by najednou skoro vždycky dopadl s ještě jednou zbývající akcí, teleport by se vždycky povedl, kouzlo který zvedne MV nějakýmu oddílu by se vždycky povedlo, firemission by dopadla vždycky na střed, atd.
Nevím nevím jestli by se ti to v reálu zdálo až tak dobrý jak se ti to zdá teď.
Prostě souhlas s Dexxim, holt se musíš smířit s tím že někdy to padá a někdy ne, nebo začít používat karty, ale i ty jsou pořád dost o náhodě.

Se mnou máš ještě jednu možnost, já nemám problém pokud bys větší množství stejných hodů nahradil statistickým výsledkem - např. oddíl bude střílet dvanáctkrát na 8, tak místo deseti hodů si můžeš připsat 4 zásahy a ty dva zbylý hody normálně hodit kostkou - tohle ale není žádný pravidlo, to ti musí odkývat protihráč.
Briza
Necromagus
Necromagus
 
Příspěvky: 1618
Registrován: stř 17. zář 2008 18:32:10

Re: Testovací pravidla

Příspěvekod Landreth » stř 30. led 2019 20:57:47

Dalo by se to omezit jen na hody na střelbu, armor a paniku. Ale jak říkám, je to asi blbost. Akorát zamrzí, když člověk už moc často nehraje, a pak mu tu hru pokazí tragické hody. Ať už moje, nebo soupeřovy...
Uživatelský avatar
Landreth
Sacristian
Sacristian
 
Příspěvky: 324
Registrován: úte 29. bře 2016 15:51:49
Bydliště: Brno, Frýdek-Místek
Hraji: Imperial/Demnogonis/zas Imperial/Cartel?

Předchozí

Zpět na Pravidla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron