Landreth píše:V zásadě jo. Nějaký výrazný game changer by to snad být neměl a odbyte se tím frustrace z něčeho, na co spoléháš, ale totálně to selže. Takhle to selže jen napůl.
Možná to je totální hovadina, ale vím moc dobře, jaké to je hrát, když máš výraznou většinu hodů nad 10, to pak ta hra spíš nasírá. A naopak, vyhrát hru proti někomu, kdo takhle háže, mě taky úplně nenaplňuje...
No myslím že by to byl obrovskej game changer. Strašně bys zvýhodnil věci s jedním zásadním hodem.
Paragán s plamenometem by najednou skoro vždycky dopadl s ještě jednou zbývající akcí, teleport by se vždycky povedl, kouzlo který zvedne MV nějakýmu oddílu by se vždycky povedlo, firemission by dopadla vždycky na střed, atd.
Nevím nevím jestli by se ti to v reálu zdálo až tak dobrý jak se ti to zdá teď.
Prostě souhlas s Dexxim, holt se musíš smířit s tím že někdy to padá a někdy ne, nebo začít používat karty, ale i ty jsou pořád dost o náhodě.
Se mnou máš ještě jednu možnost, já nemám problém pokud bys větší množství stejných hodů nahradil statistickým výsledkem - např. oddíl bude střílet dvanáctkrát na 8, tak místo deseti hodů si můžeš připsat 4 zásahy a ty dva zbylý hody normálně hodit kostkou - tohle ale není žádný pravidlo, to ti musí odkývat protihráč.